عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت) نایب‌ رئیس مجلس: تعطیلات رسمی افزایش نیافته‌ است | فقط روز‌های کاری تغییر کرده است با دستور ویژه رئیس‌جمهور، مشکل طلافروشان حل شد دیدار هیئت ارشد حماس با دبیرکل حزب الله لبنان زارع‌پور: ظرفیت شبکه ارتباطی کشور از ابتدای دولت ۹۰ درصد بیشتر شده است وحیدی: انتخابات در بالاترین سطح امنیت و سلامت برگزار شد | هر مأموری تخلف کند، با او برخورد می‌شود + فیلم وزیر نفت: عملیات سوخت‌گیری باید در جایگاه‌ها از ۹۰ تا ۹۵ درصد با کارت سوخت شخصی انجام شود خاندوزی: اصناف کشور موظف هستند به‌سمت شفافیت بروند وزرای خارجه سوریه و عربستان در منامه دیدار کردند وزرای دفاع آمریکا و مصر رایزنی تلفنی کردند تعطیلی شنبه‌ها از چه‌زمانی اجرایی می‌شود؟ + جزئیات دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه علنی است | برای انتشار محتویات دادگاه منع قانونی داریم
سرخط خبرها

نگاهی به برنامه های مدیریت شهری مشهد برای انتخابات ۱۱ اسفند| خیابان‌های مشهد آرایش انتخاباتی گرفت

  • کد خبر: ۲۱۲۴۰۷
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
نگاهی به برنامه های مدیریت شهری مشهد برای انتخابات ۱۱ اسفند| خیابان‌های مشهد آرایش انتخاباتی گرفت
معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی‌فرهنگی شهرداری مشهد درباره اقدامات مدیریت شهری برای انتخابات ۱۱ اسفند مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: درباره موضوع فراخوان مشارکت در انتخابات، شهرداری مشهد برنامه‌های گوناگونی تدارک دیده است که یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها، اقدامات انجام‌شده در زمینه فضاآرایی شهری است.

به گزارش شهرآرانیوز پیش از آغاز دهه فجر امسال، شهرداری با هدف آماده‌سازی شهر در روز‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اقداماتی را برای زیباسازی مشهد آغاز کرد و این اقدامات باتوجه‌به انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، رنگ‌وبوی انتخاباتی نیز به خود گرفته است.

مدیریت شهری مشهد در این روز‌ها سعی کرده است با ایجاد فضایی پرنشاط در تابلو‌ها و بنر‌های شهری، نقشش را در برگزاری انتخاباتی پرشور در ۱۱ اسفندماه امسال ایفا کند. بنا بر اعلام معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی‌فرهنگی شهرداری مشهد، همه امکانات تبلیغاتی شهرداری در این روز‌ها معطوف به ایجاد فضایی پرشور برای حضور حماسی مردم در انتخابات پیش‌روست.

یوسف اسماعیل‌زاده در گفتگو با شهرآرا درباره اقدامات مدیریت شهری مشهد برای انتخابات ۱۱ اسفند مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: درباره موضوع فراخوان مشارکت در انتخابات، شهرداری مشهد برنامه‌های گوناگونی تدارک دیده است که یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها، اقدامات انجام‌شده در زمینه فضاآرایی شهری است.

کو رأی مو؟

وی افزود: دراین‌زمینه فعالیت‌های مختلف فضاآرایی هم‌زمان با دهه فجر و با نگاه به انتخابات ۱۱ اسفندماه انجام شد و همچنان این فعالیت‌ها ادامه دارد. همه فضا‌های تبلیغات عمومی شهرداری برای افزایش مشارکت ملی در انتخابات پیش‌رو فعال شده است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی‌فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به اجرای یک نمایش میدانی با موضوع انتخابات، گفت: این نمایش میدانی با نام «کو رأی مو؟» که نمایشی در قالب طنز است، از ۲۷ بهمن‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد اجرا خواهد شد.

خیابان ایران منتظر

وی افزود: همچنین در راستای گرامیداشت اعیاد شعبانیه و درنهایت اتصال این جشن‌ها به انتخاباتی پرشور در ۱۱ اسفندماه در مناطق سیزده‌گانه مشهد، خیابان‌هایی با نام «ایران منتظر» راه‌اندازی می‌شود و علاوه بر برگزاری جشن‌های شعبانیه در این خیابان‌ها و حضور گروه‌های مختلف، برنامه‌های متنوع ملی نیز با موضوع انتخابات در آن‌ها تدارک دیده شده است.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه این خیابان‌ها در اعیاد شعبانیه راه‌اندازی شده اند و تا پس از انتخابات برپا خواهند بود، ادامه داد: خیابان‌های «ایران منتظر» در منطقه ۱ در خیابان راهنمایی، در منطقه ۲ در میدان معراج توس ۴۳، در منطقه ۳ مقابل ورودی آرامگاه خواجه‌ربیع، در منطقه ۴ در خیابان پنجتن ۴۵ ورودی بوستان، در منطقه ۵ در خیابان مهرآباد ۱۳، در منطقه ۶ بین حر ۱۵ و ۱۷ جنب مدرسه سیدجمال، در منطقه ۷ در خیابان قائم ۲۵ بوستان سحر، در منطقه ۸ در ورودی بازار جنت، در منطقه ۹ در بولوار هفت‌تیر، در منطقه ۱۰ در چهارراه مخابرات، در منطقه ۱۱ در بولوار امامت، در منطقه ۱۲ در ناحیه منفصل توس محدوده شاهنامه و الهیه ۲۰ و در منطقه ثامن در خیابان کاشانی ۱۷ برپا خواهند شد.

همراهی در تبلیغات محیطی نامزد‌ها

یکی از موضوعاتی که شهرداری مشهد در روز‌های انتخابات به‌ویژه در فضای شهری دنبال می‌کند، ایجاد فضا‌هایی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در زمان قانونی تبلیغات است. اسماعیل‌زاده دراین‌زمینه گفت: در موضوع فضا‌های تبلیغاتی نامزدها، برحسب مصوبات کمیته مشارکت‌های فرمانداری، فضا‌های گوناگونی برای تبلیغات نامزد‌ها در شهر در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: برای ایجاد فرصت تبلیغات، سازه‌های عمومی مانند سازه‌های تبلیغات هیئت‌های مذهبی و سازه‌های موقت و تعداد اندکی از رسانه‌های شهری در اختیار نامزد‌ها قرار می‌گیرند و با نزدیک‌شدن به روز‌های تبلیغات نامزدها، این فضا‌ها ایجاد و اطلاع‌رسانی خواهند شد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی‌فرهنگی شهرداری مشهد تأکید کرد: در موضوع ایجاد فضای تبلیغات برای نامزدها، شهرداری زیرساخت‌های تبلیغات را فراهم می‌کند که بخشی از این زیرساخت‌ها از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری و بخشی نیز از طریق ظرفیت‌های رسانه‌ای که شهرداری در اختیار دارد، ایجاد می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->